تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
this site its about python programing


مردم در زندگی خود برای هدفی زندگی میکنند و کم نیستند کسانی که بزای رسیدن به اهداف خود نهایت تلاش خود را میکنند.کم نیستند کسانی که با یک برنامه ریزی درست به اهداف خود رسیده اند.یکی از زمینه ها که انسان موفق کم نداشته بخش الکترونیک است.با ورود اینترنت به زندگی های ما،همه چیز تغییر کرد،سرعت انجام کارها بالا رفت و کیفیت زندگی ها افزایش یافت.در دنیای الکترونیک یا به قولی تجارت الکترونیک،جا برای پیشرفت زیاد است اما این پیشرفت یک نیاز کلی دارد.ایده ی حوب.ایده مهم ترین چیز در دنیای مجازی است.ایده های حوب که زندگی های مارا تغییر میدهند و باعث ایجاد یک سبک زندگی جدید میشود و زندگی های ما تحت تاثیر آن قرار میگیرد.

کم نیستند کسانی که این تغییر را در زندگی های ما ایجاد کرده اند.اغلب انسان ها فکر میکنند،لازمه پیشرفت در این زمینه و جاهای دیگر،یک لازمه دارد و آن هم برخی نیازهای اولیه ماننده امکانات تحصیلی و شرایط مساعد مالی است.اما این فقط یک بهانه است.زیرا همین محدودیت ها باعث ایجاد یک انگیزه میشود.شاید بودند کسانی که از لحاظ مالی شرایط خوبی داشتند و پیشرفت خویی کرده اند.اما این پیشرفت فقط یخاطر هوش و تلاش خودشان بود.

یکی از این افراد بیل گیتس است که از یک خانواده متمول سرچشمه میگیرد اما،این باعث نشد برای اهداف خود تلاش نکند.او برای رسیدن به اهداف خود و همچنین کسب ثروت از هوش و استعداد خود استفاده کرد و البته سعی کرد به دنبال غلایق خود برود و دست از تلاش برندارد.یکی دیگر از لازمه های پیشرفت گروهی کار کردن است که بیل گیتس هم از این نکته بهره برد.

یکی دیگر از راه های پیشرفت،قانع نبودن است.مارک زاکربرگ،مالک فیس بوک،کسی بود که زمانی که پیشنهاد های مناسب یاهو و دیگر شرکت هارا دید قبول نکرد و خود راه پیشرفت را برای خود هموار کرد.

مثال های زیادی از افراد موفق  مانند اندی روبین خالق اندروید و جک ما مالک آمارون هستند که میتوان مثال زد اما اینها یکی از معروف ترین ها بودند که در شما این انگیزه را ایجاد کنند که برای پیشرفت تلاش کنید.

اما فراموش نکنید مه یکی از لازمه های پیشرفت علاقه و انگیزه است و اینکه محدودیت هارا بهانه نکنیم.

فراز ایپکچی ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۲۷ ۰ ۰ ۴۸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی