تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
this site its about python programing


خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند به یک شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاه دیگری متصل گردد.

کارت شبکه

کارت شبکه سیگنال الکتریکی که از کابل شبکه میرسد را دریافت و به دیتای قابل فهم برای کامپیوتر تبدیل می کند (یا اگر شبکه وایرلس باشد، سیگنال الکترومغناطیسی را دریافت و به زبان قابل فهم لپ تاپ تبدیل کند) و البته برعکسش.

 

برای مثال ما فایلی را از کامپیوتر اول از طریق شبکه محلی به کامپیوتر دوم ارسال میکنیم که برای انجام این روند این اتفاقات می افتد:

در کامپیوتر اول اطلاعات از 7 مرحله نرم افراری و سخت افزاری عبور میکند تا تبدیل به سیگنال الکتریکی شود و از طریق کابل شبکه به کارت شبکه کامپیوتر دوم برسد و سپس در کامپیوتر دوم دوباره تمامی آن 7 مرحله را بالعکس سپری میکند تا آن سیگنال تبدیل به یک چیز قابل فهم برای کامپیوتر یا کاربر شود.

کارت شبکه در مرحله دوم قرار دارد یعنی در جایی که سیگنال الکتریکی به دیتا و برعکس دیتا به سیگنال الکتریکی تبدیل میشود.

دز کامپیوتر ها کارتهای شبکه سیمی استفاده میشود ولب ما میتوانیم از نوع اکسترنال آن برای بهبود عملکرد استفاده کنیم و به طور کلی میتوانیم بگوییم فایده ی کارت شبکه این است که سرعت انتقال دیتا را افزایش میدهد.

فراز ایپکچی ۱۶ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۵۶ ۰ ۰ ۶۲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی